Achtergrond foto
Mobiele achtergrond

Wij zijn Finance Anders

Aangenaam!

Wij zijn ervan overtuigd dat een goede boekhouding bijdraagt aan een succesvolle onderneming. Meer tijd voor je klanten? Altijd en overal inzicht in je cijfers en daarmee alle benodigde informatie om bij te sturen? Maak kennis met Finance Anders.

Wie zijn wij?

Finance Anders is een administratiekantoor dat met je meedenkt. Op basis van de cijfers die wij voor je voorbereiden kijken we samen naar het reilen en zeilen van je onderneming en denken we mee over welke zaken beter kunnen. Wat zijn nou precies de zaken die jouw resultaat bepalen en hoe kunnen we deze beïnvloeden? Dergelijke vragen zullen wij samen met jou als ondernemer gaan beantwoorden.

Wij zijn persoonlijk.

Cijfers en administratie zijn voor veel ondernemers een noodzakelijk kwaad. Terwijl niet de cijfers maar de informatie die deze cijfers verschaffen juist van levensbelang zijn voor een organisatie. Het omvormen van cijfers naar (stuur) informatie is mensen werk. Een persoonlijke en pro-actieve houding hierin is dus net zo belangrijk!

Voordelen administratiekantoor Finance Anders

We zijn eerlijk.

Een boekhouder is een vertrouwenspersoon, je legt tenslotte je hele financiële situatie bij ons neer. Hierbij is het voor ons dus van groot belang om vertrouwen te geven dat wij zorgvuldig zullen omgaan met deze informatie.

Wij zijn slim.

Hier komt misschien wel onze grootste waarde aan bod, want wij werken slim! We maken gebruik van de modernste technieken en software systemen en blijven ons hierin ook steeds verder door ontwikkelen. Hierdoor werken we efficiënt en effectief. De samenwerking moet ook voor jou als klant eenvoudig zijn. Denk hierbij aan een app voor het aanleveren van je bonnen, foto maken klik en klaar!

Wij zijn flexibel

In deze tijd is flexibiliteit erg belangrijk. De klanten die wij bedienen hebben de ene maand meer behoefte aan contact dan de andere maand. Meebewegen met de behoefte van de klant staat bij ons hoog in het vaandel. Hierdoor ervaren onze klanten ons als flexibel en vinden ze dit een prettige wijze om samen te werken.

Team Finance Anders

Oprichter en eigenaar van Finance Anders is Isolde Goulooze. Zij is ruim 20 jaar werkzaam geweest in verschillende financiële functies bij zowel grote als kleinere organisaties, nationaal en internationaal. Met de gedachte ” het leven begint bij 40 ” heeft Isolde in 2012 Finance Anders opgericht en is daar vanaf 2014 fulltime mee bezig.

Isolde

Goulooze

Oprichter en eigenaar

Ariëla is sinds januari 2021 werkzaam bij Finance Anders, met haar achtergrond op verschillende financiële afdelingen brengt zij een berg aan ervaring met zich mee!

Ariëla

Wielinga

Administratieve dienstverlening

Inge heeft het team van Finance Anders per januari 2022 verder uitgebreid. Inge heeft reeds ruime ervaring binnen diverse administratiekantoren. Zij brengt dus een brede kennis en ervaring met zich mee.

Inge

van Hartskamp

Administratieve dienstverlening

Jesmer is sinds april 2022 werkzaam bij Finance Anders. Jesmer zit in het 3de jaar van de HBO opleiding accountancy en brengt zijn kennis nu bij ons in de praktijk. Jesmer zal zijn 3de jaar’s stage bij ons blijven tot begin 2023 en zich verder ontwikkelen als jonge professional.

Jesmer

Islek

Administratieve dienstverlening

Bianca is op 1 maart 2022 bij Finance Anders in dienst gekomen. Bianca heeft de opleiding Praktijk Diploma Loonadministratie afgerond en werkt bij ons dan ook specifiek aan de klanten die hun salarissen bij ons laten verzorgen.

Bianca

Hoogkamer

Salarisadministratie

D’Sean werkt sinds 1 februari 2022 bij Finance Anders als stagiair, hiermee rond hij zijn MBO opleiding Bedrijfsadministratie af. D’Sean wil in September zijn deeltijd HBO Finance & Control gaan starten en is per 1 juli part-time in dienst treden.

D'sean

Holaman

Administratieve dienstverlening

Mireille is op 1 Juli 2022 bij Finance Anders in dienst gekomen. Ons team is hiermee verrijkt met een zeer ervaren en HBO opgeleide collega die ook nog eens een heel vrolijk en sociaal karakter heeft. Kortom weer een echte aanwinst!

Mireille

Brons

Administratieve dienstverlening

Ruud werkt sinds 1 augustus 2022 bij Finance Anders als salarisadministrateur. Hoewel Ruud een andere achtergrond heeft, verdiept hij zich in de materie van salarissen en wetgeving met volle overtuiging.

Ruud

Goulooze

Salarisadministratie

Anouk is sinds februari 2020 werkzaam bij Finance Anders en zal zich volledig toeleggen op de bediening van één specifieke klant in de sportschoenen branche. Zij verzorgt voor deze klant samen met collega’s van buiten Finance Anders de Customer Service.

Anouk

Diamant

Customer service medewerkster

Tamara helpt ons met allerhande licht administratieve taken op de Vrijdag.

Tamara

Meijer

Ondersteuning

Je boekhouding uitbesteden?

Ontvang een voorstel op maat.