Achtergrond foto
Mobiele achtergrond

Wij zijn Finance Anders

Aangenaam!

Wij zijn ervan overtuigd dat een goede boekhouding bijdraagt aan een succesvolle onderneming. Meer tijd voor je klanten? Altijd en overal inzicht in je cijfers en daarmee alle benodigde informatie om bij te sturen? Maak kennis met Finance Anders.

Wie zijn wij?

Finance Anders is een administratiekantoor dat met je meedenkt. Op basis van de cijfers die wij voor je voorbereiden kijken we samen naar het reilen en zeilen van je onderneming en denken we mee over welke zaken beter kunnen. Wat zijn nou precies de zaken die jouw resultaat bepalen en hoe kunnen we deze beïnvloeden? Dergelijke vragen zullen wij samen met jou als ondernemer gaan beantwoorden.

Wij zijn persoonlijk.

Cijfers en administratie zijn voor veel ondernemers een noodzakelijk kwaad. Terwijl niet de cijfers maar de informatie die deze cijfers verschaffen juist van levensbelang zijn voor een organisatie. Het omvormen van cijfers naar (stuur) informatie is mensen werk. Een persoonlijke en pro-actieve houding hierin is dus net zo belangrijk!

Voordelen administratiekantoor Finance Anders

We zijn eerlijk.

Een boekhouder is een vertrouwenspersoon, je legt tenslotte je hele financiële situatie bij ons neer. Hierbij is het voor ons dus van groot belang om vertrouwen te geven dat wij zorgvuldig zullen omgaan met deze informatie.

Wij zijn slim.

Hier komt misschien wel onze grootste waarde aan bod, want wij werken slim! We maken gebruik van de modernste technieken en software systemen en blijven ons hierin ook steeds verder door ontwikkelen. Hierdoor werken we efficiënt en effectief. De samenwerking moet ook voor jou als klant eenvoudig zijn. Denk hierbij aan een app voor het aanleveren van je bonnen, foto maken klik en klaar!

Wij zijn flexibel

In deze tijd is flexibiliteit erg belangrijk. De klanten die wij bedienen hebben de ene maand meer behoefte aan contact dan de andere maand. Meebewegen met de behoefte van de klant staat bij ons hoog in het vaandel. Hierdoor ervaren onze klanten ons als flexibel en vinden ze dit een prettige wijze om samen te werken.

Team Finance Anders

Oprichter en eigenaar van Finance Anders is Isolde Goulooze. Zij is ruim 20 jaar werkzaam geweest in verschillende financiële functies bij zowel grote als kleinere organisaties, nationaal en internationaal. Met de gedachte ” het leven begint bij 40 ” heeft Isolde in 2012 Finance Anders opgericht en is daar vanaf 2014 fulltime mee bezig. Isolde is in haar vrije tijd vaak in de bossen te vinden samen met één van de Duitse Herders.

Isolde

Goulooze

Oprichter en eigenaar

Ariëla is sinds januari 2021 werkzaam bij Finance Anders, met haar achtergrond op verschillende financiële afdelingen brengt zij een berg aan ervaring met zich mee! Als Ariëla niet aan het werk is, dan vind je haar hoogstwaarschijnlijk met haar partner en alle kids op zoek naar avontuur. Zwemmen is één van de grote passies van Ariëla.

Ariëla

Wielinga

Administratieve dienstverlening

Ons team is begin 2023 uitgebreid met Sevilay. Zij heeft jarenlange ervaring met financiële administratie en heeft ook al eerder bij een administratiekantoor gewerkt. Kortom weer een aanwinst voor ons team! Sevilay trekt in haar vrije tijd veel op met haar dochter.

Sevilay

Tuzun

Administratieve dienstverlening

Bianca is op 1 maart 2022 bij Finance Anders in dienst gekomen. Bianca heeft de opleiding Praktijk Diploma Loonadministratie afgerond en werkt bij ons dan ook specifiek aan de klanten die hun salarissen bij ons laten verzorgen. Bianca is een positief ingesteld persoon die in haar vrije tijd vaak met de kinderen aan de gang is. Maar gezellig iets drinken op een terras is zeker ook aan haar besteed.

Bianca

Hoogkamer

Salarisadministratie

D’Sean werkt sinds 1 februari 2022 bij Finance Anders als stagiair, hiermee rond hij zijn MBO opleiding Bedrijfsadministratie af. Hij is per 1 juli part-time in dienst en is in September 2022 zijn deeltijd HBO Finance & Control gestart. D'Sean is een sportieve jonge vent met een hoge ambitie in de Atletiek, waarbij hordelopen zijn grootste voorkeur heeft.

D'sean

Holaman

Administratieve dienstverlening

Mireille is op 1 Juli 2022 bij Finance Anders in dienst gekomen. Ons team is hiermee verrijkt met een zeer ervaren en HBO opgeleide collega die ook nog eens een heel vrolijk en sociaal karakter heeft. Kortom weer een echte aanwinst! Mireille is vaak in de Veluwse bossen te vinden op de fiets, één van haar vele hobby's.

Mireille

Brons

Administratieve dienstverlening

Ruud werkt sinds 1 augustus 2022 bij Finance Anders als salarisadministrateur. Hoewel Ruud een andere achtergrond heeft, verdiept hij zich in de materie van salarissen en wetgeving met volle overtuiging. Ruud wandelt in zijn vrije tijd graag met één van de honden die hij samen met Isolde heeft.

Ruud

Goulooze

Salarisadministratie

Anouk is sinds februari 2020 werkzaam bij Finance Anders en zal zich volledig toeleggen op de bediening van één specifieke klant in de sportschoenen branche. Zij verzorgt voor deze klant samen met collega’s van buiten Finance Anders de Customer Service. Anouk is een sportieve en gezellige collega, thuis woont Anouk samen met haar kinderen met wie ze graag op reis gaat.

Anouk

Diamant

Customer service medewerkster

En weer hebben we er een topper bij! Jelle is sinds april 2023 onderdeel geworden van ons team. Hij had na de afronding van zijn MBO bedrijfsadministrateur al wat ervaring opgedaan bij bedrijven. Deze sportieve jonge man is een hele welkome aanvulling binnen ons bedrijf! Jelle wil in zijn vrije tijd graag een balletje trappen of tijd met zijn vriendin en vrienden doorbrengen.

Jelle

van der Snel

Administratieve dienstverlening

Sinds Augustus 2023 is ook Gerben onderdeel van ons gezellige team. Gerben heeft na zijn opleiding MBO administrateur niveau 4 al wat ervaring opgedaan in verschillende administraties. Wij hopen dat hij bij ons zich verder kan ontwikkelen en mooie ervaringen kan opdoen!

Gerben

Mulder

Financiëel medewerker

Werken bij Finance Anders

We houden het persoonlijk.

Finance Anders biedt niet alleen een gestructureerde werkomgeving, maar ook een competitief salaris, vakantiegeld, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen. Daarnaast voorzien wij onze medewerkers van bedrijfsmiddelen zoals een laptop en telefoon. Gedurende de werkweek geniet het team van kwalitatieve lunchvoorzieningen, vaak geaccentueerd met speciale traktaties op vrijdagen. Onze bedrijfscultuur bevordert teambuilding met regelmatige informele borrels en boeiende bedrijfsuitjes.

Verder bieden wij uitgebreide mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en doorgroeikansen binnen ons groeiende en ambitieuze bedrijf. De functie kenmerkt zich door aanzienlijke zelfstandigheid en vrijheid, binnen een hechte en samenwerkingsgerichte teamomgeving.

Je boekhouding uitbesteden?

Ontvang een voorstel op maat.